صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

نماینده مجلس: دولت نقدینگی را کنترل کرد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت آیت‌الله رییسی میراث‌دار بدهی‌های سنگین دولت قبل است، گفت: ۱۵۰۰ میلیارد تومان اوراق فروخته شده در دولت روحانی، در دولت سیزدهم بازپرداخت می‌شود که این خود هزینه سنگینی را بر دوش دولت تحمیل کرده است.

محمد صفایی در مورد اقدامات دولت در حوزه اقتصاد گفت: دولت سیزدهم در هشت ماه گذشته اقدامات خوبی در حوزه اقتصاد کلان داشته و شاهد کارنامه موفق دولت در این حوزه هستیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: کنترل نقدینگی و شفافیت در حوزه بانک‌ها از جمله اقدامات موفق دولت در حوزه اقتصاد در هشت ماه گذشته بوده است.
نماینده مردم گناباد اظهار داشت: دولت در حوزه اقتصاد خرد و نظارت بر قیمت ها در بازار باید با جدیت عمل کند همانطور که در حوزه اقتصادی کلان عملکرد مثبتی را از خود به نمایش گذاشته در این حوزه نیز باید بتواند کارنامه موفقی را ارائه کند.
صفایی خاطرنشان کرد: مردم باید کنترل قیمت کالاها را لمس کنند و دولت هم باید با کنترل قیمت ها در بازار، شیرینی اقدامات موفق خود در حوزه اقتصاد کلان را کامل کند و اجازه ندهد که گرانی در بازار، شیرینی اقدامات مثبت دولت در حوزه کنترل نقدینگی و شفافیت بانکها را به کام مردم تلخ کند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: دولت آیت الله رییسی میراث داربدهی‌های سنگین دولت قبل بوده  است و میزان 1500 میلیارد تومان اوراق فروخته شده در دولت روحانی، در دولت سیزدهم بازپرداخت می شود که این خود هزینه سنگینی را بر دوش دولت تحمیل کرده است. با فروش اوراق امروز شاهد تحمیل هزینه‌های سنگین بر دولت جدید هستیم.
نماینده مردم گناباد تصریح کرد: واقعیت جامعه این است که مردم بین دولت آقای رئیسی و دولت آقای روحانی تفاوت قائلند و توقع شان از دولت انقلابی سیزدهم بیش از آن چیزی است که از دولت قبل بود و لذا انتظار اصلاح امور را در دولت جدید دارند و توقع ندارند که اشتباهات دولت قبل در این دولت تکرار شود.

 

منبع: ایرنا

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۷۷۱۴
تاریخ: ۱۴۰۱/۲/۴     ساعت: ۳ : ۵۴
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024