صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

یارانه‌ ها براساس اطلاعات ۹ سال قبل پرداخت می‌شد!

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اطلاعات پایگاه ایرانیان از سال ۹۲-۹۳ و در دولت گذشته به‌روزرسانی نشده بود و یارانه‌ها بر همان اساس واریز می‌شد که به‌روزرسانی این اطلاعات از یک ماه و نیم گذشته آغاز شده است.

محمدهادی زاهدی‌وفا در آیین تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی همزمان با هفدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان که در سالن مرکز همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: خانواده شاید اصلی‌ترین و بنیادین‌ترین نهاد یک اجتماع باشد و باید تلاش کرد در گام دوم انقلاب اسلامی خانواده براساس الگوی منطبق بر فرهنگ خودمان شکل بگیرد و باید سعی کنیم به طول بنیادین زندگی اجتماعی را به روال خود بازگردانیم.
وی با اشاره به افزایش امید به زندگی در میان مردم، تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی امید به زندگی از 55 به 76.2 در سال تغییر یافته و این افزایش 21 ساله امید به زندگی دستاورد بزرگی است.
سرپرست وزارت رفاه با اشاره به اینکه بخشی از سهام صندوق بازنشستگی متعلق به بازنشستگان است، تأکید کرد: بازنشستگان باید در تصمیمات این صندوق مشارکت داشته باشند و این درحالی است که وضعیت صندوق بازنشستگی چندان خوب هم نیست.
زاهدی وفا ادامه داد: یکی از موضوعات دیگر که در وزارت رفاه پیگیری می شود بحث یارانه بازنشستگان است که بخشی از آن بر عهده وزارت رفاه است و بخشی از آن نیز به عهده سازمان هدفمندی یارانه‌هاست که موضوع یارانه بازنشستگان از طریق این وزارتخانه پیگیری می‌شود.
وی با اشاره به بانک اطلاعات ایرانیان تصریح کرد: متأسفانه این بانک از سال 92 -93 به‌روزرسانی نشده است و یارانه‌ها نیز براساس اطلاعات گذشته پرداخت شده است و با توجه به اینکه ترکیب‌بندی خانواده‌ها اصلاح نشده بود با گلایه‌ برخی از خانواده‌ها روبه‌رو بودیم و این درحالی‌ست که از حدود یک ماه‌ونیم گذشته به‌روزرسانی این اطلاعات آغاز شده و فرایند آن رو به تکامل است و همه موارد اصلاح می شود.
سرپرست وزارت رفاه خاطرنشان کرد: کسانی که اعتراض دارند می توانند با شماره 6369 تماس برقرار کنند ویا از طریق سایتی که در روزهای آینده اعلام می شود موارد خود را ثبت کنند.

 

منبع: تسنیم

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۹۱۵۳
تاریخ: ۱۴۰۱/۵/۴     ساعت: ۵ : ۹
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: اقتصادی       زیرسرویس: اقتصادی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024