صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

ذوب‌آهن را نباید دست‌کم گرفت

سرمربی پیشین تیم‌ملی بسکتبال بر این اعتقاد است که تیم شهرداری گرگان، شرایط بهتری برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال دارد.

محمدمهدی ایزدپناه در مورد برگزاری فینال لیگ برتر بسکتبال بین دو تیم شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت:‌ دو تیم شایسته و قدیمی لیگ به فینال رسیدند، تیم‌هایی که شایستگی خود را در مرحله پلی‌آف نشان دادند.
سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال ادامه داد: ذوب‌آهن، بازیکنان باتجربه و ملی‌پوش خوبی دارد، ولی از حضور بازیکن خارجی محروم است. تیم شهرداری گرگان از این جهت می‌تواند مقابل حریف اصفهانی، برتر باشد.
سرمربی پیشین تیم نیروی زمینی همچنین خاطر نشان کرد: پیش‌بینی قهرمان لیگ و قضاوت بین دو تیم مدعی قهرمانی، بسیار سخت است و تیم شهرداری گرگان، شرایط بهتری برای کسب این عنوان دارد و می‌تواند قهرمان شود. البته ذوب‌آهن را نباید به هیچ عنوان دست‌کم گرفت.
ایزدپناه درباره پری پتی بازیکن آمریکایی شهرداری گرگان تصریح کرد: پری پتی نشان داده مرد لحظات سخت است و در کنار جمشیدی و سجاد پذیرفته، ترکیب موفقی را شکل داده‌اند. شهرداری در مقایسه با روزهای نخست لیگ، کارِ گروهی بهتری دارد و بهتر بازی می‌کند.
وی در مورد پیروزی 3 بر صفر ذوب‌آهن مقابل نظم‌آوران سیرجان در سری نیمه نهایی هم گفت:‌ نظم‌آوران یکی از تیم‌های خوب لیگ بود و به اعتقاد خیلی‌ها می‌توانست در فینال بازی کند، اما تجربه و جدیت بازیکنان ذوب‌آهن، بیشتر از حریف بود. سیرجانی‌ها، حریف اصفهانی خود را دست‌کم گرفتند و ذوبی‌ها از این غفلت استفاده کردند.
بازی نخست سری فینال لیگ برتر بسکتبال، دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 بین دو تیم شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان برگزار خواهد شد.

 

 

 


 

منبع: تسنیم

شناسنامه


کدخبر: ۲۵۷۷۱۹
تاریخ: ۱۴۰۱/۲/۴     ساعت: ۳ : ۳۸
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: ورزشی       زیرسرویس: ورزشی
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
  • ١٩ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 29 2024