صفحه اصلی
جستجو پیشرفته
لطفا منتظر بمانید...
سازمانها و نهادها
گروه های خبری
تولید، اکران و پخش
آرشیو اخبار

اهدای جایزه ویژه انجمن مخترعین اروپا توسط پروفسور فرناندو لوپز معاون انجمن مخترعین اروپا به دکتر احسان میرزایی

جایزه ویژه انجمن مخترعین اروپا توسط فرناندو لوپز معاون انجمن مخترعین اروپا به دکتر احسان میرزایی در مراسم اهدای جوایز جشنواره اختراعات و فناوری های ترکیه، تکنوفست ۲۰۲۳ اهدا شد.

به گزارش خبرجویان جوان به نقل از جهانی پرس؛  دکتر احسان میرزایی مخترع و دانشمند جوان ایرانی به همراه تیم متخصص با اختراع 8 دستگاه در زمینه صنعت، سلامت، زیبایی، توانست در مسابقات جهانی اختراعات ترکیه که در تاریخ 7 تا 12 اردیبهشت ماه در شهر استانبول برگزار شد، جایزه ویژه  که شامل یک مدال طلا 3 نقره و یک برنز جشواره است را کسب کند.
این جشنواره با حضور بیش از 30 کشور خارجی و بیش از 900 پروژه و 2.5 میلیون نفر بازدید کننده بزرگترین نمایشگاه فناوری دنیا شناخته شده است.مراسم اهدای جوایز این جشنواره با حضور ریس جمهور ترکیه ،ریس جمهوری اذربایجان و نخست وزیر لیبی و با حضور معاون وزیر صنایع و تکنولوژی ترکیه ،زیس سازمان ثبت اختراعات ترکیه ( türk patent ) و ریس سازمان ثبت اختراعات اروپا و مسولین دولتی و دانشگاهی ترکیه برگزار گردید.
جایزه ویژه فدراسیون اختراعات اروپا به پاس قدردانی از زحمات دکتر میرزایی در مسیر علم و دانش توسط پروفسور فرناندو لوپز معاون فدراسیون اختراعات اروپا به ایشان اهدا شد.
تیم مخترعین که با این مخترع  همکاری داشتند، نرگس زمانی، مرضیه ملک محمودی، شاهین رحمانی، وحید قدیمی و مهسا قبادی هستند.
همه این طرح ها با مشاوره و راهنمایی های پروفسور دکتر مهرداد فوج لعلی، دانشمند بزرگ ایرانی از دانشگاه TITU بلژیک انجام شده است.

گفتنی است که دکتر احسان میرزایی متخصص آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، رییس دانشکده تربیت بدنی دانشگاه titu بلژیک شعبه ترکیه، دارای دکترای مدیریت کسب و کار، طراح و مجری سالن های اسپا و ماساژ ، دارنده مدال طلای جشواره کمفست ترکیه و ایجاد اولین بیزینس کوچینگ اسپا و ماساژ ایران است.

شناسنامه


کدخبر: ۲۶۵۴۱۳
تاریخ: ۱۴۰۲/۲/۱۳     ساعت: ۱۲ : ۱۰
امتیاز به این خبر:
  • 0
سرویس: خبر ویژه       زیرسرویس: خبر ویژه
انتشار:
تماس با ما


نام :*
ایمیل:
متن پیام :*
ارسال
نظرات


استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • ۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
  • ١٨ رمضان ١٤٤٥
  • Mar 28 2024